Saturday, 15 June 2013

...Κι όμως δεν είσαι ποτέ μόνος...

Είναι κάποιες φορές που νιώθεις μονός σου, που δεν έχεις κανένα; Εγώ πολλές φορές...Με πιάνει το παράπονο και λέω τι κάνω που είμαι; Είναι πολύ άσχημο πράγμα η μοναξιά, αλλά πιο άσχημο είναι να είσαι περιτριγυρισμένος από 'φίλους' ή γνωστούς και να νιώθεις μονός. Να νιώθεις ότι δεν σε ακούει, δεν σου μιλάει και δεν νοιάζεται για σένα κανένας, και την ιδία στιγμή να είσαι σε μια παρέα. Είναι πολύ άσχημο...το έχω ζήσει πολλές φορές.

Δεν είναι κακό κάποιες φορές να θέλεις να μείνεις μόνος σου. Το κακό είναι να το κάνεις συχνά και συνεχεία. Εγώ μετά από κάποιες καταστάσεις που μου έτυχαν, κλείστηκα στον εαυτό μου γιατί νόμιζα ότι έτσι είμαι δυνατή...αλλά ήταν λάθος. Έβαλα ένα τείχος και κανένας δεν μπορεί και δεν μπορούσε να τον χαλάσει...αλλά πρέπει να χαλαστεί...όχι όλος αλλά ένα μέρος του! Έχασα πολλές ευκαιρίες να κάνω παρέα με πολλά παιδιά γιατί φοβόμουν μην ξαναζήσω αυτό που έζησα εκείνο το καλοκαίρι...ήταν λάθος και αυτό. Άφησα μια κακιά στιγμή ή εμπειρία να βάλει φραγμούς στην ζωή μου και να με κάνει να μεγαλώσω απότομα...αλλά αυτό που έμαθα είναι: να μην αφήνω κανένα να κάνει την ζωή μου και την χαρά μου άνω κάτω...!

Είναι και κάποιες φορές που νομίζεις δεν έχεις κανένα, αλλά έχεις πολλούς που ίσως να νοιάζονται για σένα...κάπου εκεί έξω μακριά, κάπου υπάρχει κάποιος που θα του πεις πως νιώθεις και θα σε κάνει να αισθανθείς καλυτέρα...και ότι δεν είσαι μόνος σου. Ίσως να είναι ένας άγνωστος, ή ένας παλιός φίλος, που μπορεί να χαθήκατε αλλά όταν μιλάτε είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα, ή ένας συγγενής σου...Κάπου εκεί έξω υπάρχει κάποιος για σένα γι' αυτό ποτέ να μην νοιώθεις μόνος...και αν νιώσεις ποτέ μόνος κοίταξε το φεγγάρι...ξέρεις πόσοι άνθρωποι το κοιτάτε κάθε βράδυ; Παρά πολλοί… είναι εκεί για να μας θυμίζει ότι δεν είμαστε μόνοι μας… γι αυτό και μόνο μην χαλάς την ζωή σου στην μοναξιά...βγες έξω και ΖΗΣΕ και ΓΝΩΡΙΣΕ ανθρώπους σαν να μην υπάρχει αύριο...


Υ.Γ. Μόλις με πήρε τηλέφωνο η μαμά μου… την στιγμή που ένιωθα μόνη μου για να μου θυμίσει ότι δεν είμαι…

Καλό απόγευμα




No comments:

Post a Comment