Saturday 22 March 2014

Τιποτα δεν ειναι πιο σοβαρο απο την υγεια...

Υγεία λοιπόν...Τι πιο σημαντικό από την υγεία...

Όταν ημουν μικρή (εφηβη να το διευκρινίσω), ήθελα ακριβά ρούχα, παπούτσια, τσάντες, ήθελα να γίνομαι "αποδεκτή" από τους άλλους γιατί νόμιζα ότι αν φοράς ακριβά ρούχα έχεις φίλες...Ποτέ ως τότε δεν είχα σκεφτεί τι γίνεται αν αρρωστήσεις;; Μέχρι που έγινα 18 χρονών να καταλάβω τι έχει αξία στην ζωή...

Όταν ένας πολύ δικός μου άνθρωπος αρρώστησε σοβαρά...Μια από τις πιο σοβαρές ασθένειες...ΚΑΡΚΙΝΟΣ...! Όταν ακούω αυτή την λέξη, αντι να μου έρχεται στο μυαλό το ζώδιο ή το ζωό, μου έρχεται ο ΘΑΝΑΤΟΣ...Και πιστεύω όχι μόνο σε εμενα...

...Από τότε λοιπόν αναθεώρισα πολλά πράγματα...έβλεπα αυτόν τον άνθρωπο να παλεύει για να ζήσει, ήταν ευτυχισμένος και αισίοδοξος και έδειχνε σε όλους πως τίποτε δεν τελείωνει αν δεν παλέψεις και αν δεν είσαι δυνατός και αισίοδοξος...

...ΥΓΕΙΑ είναι πολύτιμη...χωρίς αυτήν δεν έχεις ούτε ρούχα, ούτε παπούτσια, ούτε τσάντες ούτε τίποτα...Αυτός ο άνθρωπος μου δίδαξε γιατί ζούμε, και ζούμε γι να είμαστε ευτυχισμένοι με αυτά που έχουμε και όχι γι αυτά που δεν έχουμε...μου έμαθε να ειμαι χαρούμενη και όχι να έχω πλαστή χαρά από υλικά αγαθά! Μου έμαθε ότι όλα λύνονται αν σκέφτεσαι θετικά και είσαι ψυχικά υγειής...μου έμαθε ότι η υγεία είναι το πιο ακριβό πράγμα έχουμε γιατί χωρίς υγεία δεν έχεις ζωή...και το μόνο που ξυπνάμε το πρώι είναι θαύμα και πρέπει να είμαστε ευγνόμων από τον Θεό που μας δίνει αυτό το δώρο κάθε πρωί...


No comments:

Post a Comment