Friday 27 June 2014

Και τωρα τι;;;;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι ήρθα να γράψω σήμερα - απόψε, αλλά ας γράψω και ότι βγει...

Σας έχει τύχει ποτέ να είστε σε μια φάση που να μην ξέρετε τι να κάνετε με εσάς, με την ζωή σας; Να σας ρωτάνε όλοι ''Και τωρα τι θα κανεις...'' και να μην ξέρεις τι να απαντήσεις; Ε, λοιπόν σε τέτοια φάση είμαι φίλοι μου...

Πριν 1 μήνα περίπου στις 16/5/2014 είχα την τελευταία μου υποχρέωση στο πτυχίο μου... Μόλις τελείωσα το viva μου, κατι σαν συνεντευξη για την πτυχιακή μου, και μου λέει ο αγαπημένος μου καθηγητης ''Τhat's it - Well done you are graduate now'' δεν μπορώ να σας περιγράψω πως έχω νιώσει...Ήμουν πολύ ευτυχισμένη, δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι τελειώσε το πτυχίο, το πιο ωραίο μου ταξίδι έφτασε στο τέλος, που και ακόμα δεν μπορώ να το σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα να μην ξαναπάω πίσω...Είχα κάνει ένα από τα ατελείωτα όνειρα μου πραγματικότητα! Ήμουν πολύ χαρούμενη εκείνη την ημέρα και δεν ήθελα να μου την χαλάσει κανένας...

...Πριν από αυτήν την ημέρα είχα ένα ιντερβιου για διατροφολογος στο Πανεπιστήμιο του Κόβεντρι. Με την παρουσιάσή μου και με αυτά που είχα πει ήμουν πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου και νόμιζα ότι θα με έπαιρναν...Δυστυχώς η απάντηση ήταν ΟΧΙ για άλλη μια φορά μου κλεινουν την πόρτα...Είχα απογοητευτεί πάρα πολύ, νόμιζα ότι θα με έπαιρναν και όταν είδα την απάντηση δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο άσχημα είχα νιώσει...Και κάπως έτσι έμεινα με την απορία - ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ;;;

Ξέρετε δεν είχα σκεφτεί την απορρίψη, πίστευα ότι ένα από τα πέντε πανεπιστήμια θα με δεχόντουσαν και δεν έψαξα να βρω εναλλακτική λύση, γι αυτό έπεσα από τα σύννεφα, προσγείωθηκα στην Γη και ψάχνομαι...Ψάχνω να βρω τον δρόμο μου...!

...δεν ξέρω αν αυτό που θα ακολούθησω τώρα είναι το σωστό για μένα, αλλά ξέρω ότι θα είμαι ένα βήμα πίσω από το να γίνω διατροφολογος που το θέλω τόσο πολύ. Εχω ακούσει πολλές συμβουλές τις έβαλα όλες κάτω και πάλι άκουσα την καρδιά μου, που δεν νομιζω να με προδώσει...Προτιμω  να επιλέγω εγώ τα λάθη μου, παρά οι άλλοι...

...Βασικά δεν ξέρω γιατί γράφω τώρα κάτι, δεν έχω στο μυαλό μου τίτλο γι αυτο το ποστ. Παρόλα αυτά, όταν δεν ξέρετε τι σας γίνεται, τι θα κάνετε μετά αφού τελέιωσε κάτι και δεν ήρθαν τα πράγματα όπως τα ήθελες, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι πρώτο να ξεκουραστείς να κανεις κάτι άλλο να ξεκουράσεις το μυαλό σου και όταν θα είσαι έτοιμος/η να μιλήσεις με κάποιον να το κάνεις να ακούσεις τι θα σου πει, αλλά ακου και την καρδούλα σου και τότε απόφασισε...Σώστο ή λάθος θα δείξει στο τέλος...Απλώς μην απογοητεύεσαι υπάρχουν πολλές εναλλάκτικές λύσεις που τις σκεφτόμαστε μετά αφού ''προσγειωθούμε στην Γη''....

Καλο σας βράδυ και θα σας πω αν το καινούργιο ταξίδι ήταν/είναι σωστό ή λάθος, ότι θα μάθω από αυτό είναι το μόνο σίγουρο...








No comments:

Post a Comment