Friday 15 August 2014

Ένα ξεχασμένο χόμπι...

Έχετε νιώσει ποτέ την αναγκή να νιώσετε δημιουργικοί; Εγώ είχα νιωσει την ανάγκη να νιωσω δημιουργική για μένα, για τον εαυτό μου...

Φέτος είχα μια πολύ δύσκολη χρονιά και όλα τα έβλεπα βουνό και το πιο ψηλό βουνο ήταν το τέλος ή καλύτερα ο στόχος μου...! Όλα όμως είχαν περάσει τόσο γρήγορα που δεν είχα καταλάβει πότε τα είχα ανέβει όλα αυτά τα βουνά, μέχρι που είχα φτάσει στο τέλος και δεν είχα κάτι άλλο να ανέβω...Τώρα τα βλέπω όλα αυτα από μακριά και καταλαβαίνω πόσο δύσκολο ήταν και πόση πίεση υπήρχε και πόσο άξιζε όλη αυτή η θυσία...

Αφού είχα κάνει το ταξίδι μου στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου που δεν είναι άλλη από την Ελλάδα, και αφού έπεστρεψα στο νησί μου το όμορφο και ξεκουράστηκα, είδα την οικογένεια μου, τις φίλες μου γέμισα τις μπαταρίες μου, ένιωσα την ανάγκη να κάνω κάτι για έμενα κάτι δημιουργικό...Και έτσι και έκανα...

Ξέρετε όλοι έχουμε κάποια ξεχασμένα χόμπις και τα ξεχνάμε γιατί έχουμε άλλες υποχρεώσεις και τα βάζουμε στην ''λίσα αναμονής''... Εγώ φίλοι μου από παιδάκι μου αρέσε η ζωγραφική...ζωγράφιζα ότι έβλεπα, πάντα μου άρεσε και πάντα θυμάμαι να ζωγράφιζα...Ποτέ δεν είχα πάει σε δάσκαλο ζωγαφικής, αν και ήθελα...Και ετσι ξαφνικά άρχισα πάλι να ζωγραφίζω...

Η ζωγραφική είναι πολύ ωράιο και δημιουργικό χόμπι...Σε ηρεμει, ζωγραφίζεις ότι ονειρεύεσαι και ότι φαντάζεσαι είναι ότι πιο δημιουργικό έιχα κάνει όλο μου το καλοκαίρι...!! Πηρα καμβά και μπογιές και άρχισα να ζωγραφίζω,  ζωγράφιζα ότι ονειρευόμουν εκείνη την στιγμή...όλη αυτή η πίεση του χρόνου μου είχε βγει σε δημιουργιότητα και ένα πάθος για αυτό το χόμπι που το είχα ξεχασμένο...Ξεκουράζει το μυαλό και ταυτόχρονο το δουλέυει και του δίνει εντολή να ονειρεύεται και να εισαι εκει 100%, όταν όμως έπιανα τον εαυτό μου να είναι αλλού να σκέφτεται άλλα πραγματα δεν μπορούσα να δημιούργισω...Αυτό το καλοκαίρι ήταν ότι πιο ωραίο είχα κάνει, ίσως να μην ήταν όπως το φανταζόμουν το καλοκαίρι μου αλλά η ζωγραφική ήρθε να μου κάνει την φαντασία είκονα, και κάπως έτσι το έζησα λίγο όπως το φαντάστηκα...

...Σίγουρα έχετε πολλά χόμπις και τα έχετε ξεχασμένα όπως έμενα, κάποιοι βέβαια έιναι πιο τυχεροί και κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα...Πότε δεν είναι αργά να κάνετε ότι σας αρέσει και πιστεύετε ότι είναι δημιουργικό, νιώθετε δημιουργικοί και σας προσφέρει ηρεμία και ξεκούραση...! Να αφιερώνετε χρονο σε αυτά, γιατί είναι μέρος του εαυτού σας...όσο πιεσμένοι και να είστε να έχετε 1-2 ώρες την εβδομαδα το λιγοτέρο αφιερωμένη σε κάτι που σας αρέσει...γιατί στο τέλος περνάει ο καιρός με τις υποχρεώσεις και δεν το καταλαβαίνουμε...μέρος του εαυτού μας και της ψυχικής μας ηρεμίας...μην τα παραμελειτε...

''Today is life-the only life you are sure of. Make the most of today. Get interested in something. Shake yourself awake. Develop a hobby. Let the winds of enthusiasm sweep through you. Live today with gusto '' - Dale Carnegie

No comments:

Post a Comment